Vážení zákazníci, s ohledem na vyhlášení nouzového stavu a potřebu minimalizace zdravotních rizik, není možné v tomto čase predikovat k jakým změnám dojde u jednotlivých dopravců a která výdejní místa zůstanou přístupná veřejnosti k převzetí zásilek.  V této kritické době nejsme také schopni garantovat termíny odeslání zboží, ačkoliv se snažíme o co nejrychlejší vyexpedování.

Aktuální změny 

 

Logo
info@jekshop.cz
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Aktuální informace v souvislosti s opatřeními v době koronavirové pandemie

 

Vážení zákazníci,

předem se Vám velmi omlouváme za možná pozdní doručení Vašich zásilek, jelikož nejsme v této kritické době schopni garantovat termíny dodání.

Momentálně se potýkáme s nedostupností velkého množství zboží, která je způsobena problémy s dovozem zboží ze zahraničí.

V současnosti není možné dopravci platit dobírku v hotovosti. I přesto, že jsme Vám prozatím ponechali možnost platit dobírku u některých dopravců platební kartou, zvolte raději možnost platby předem na náš účet, předejdete tak komplikacím v případě možného nového opatření dopravců ohledně vydání zásilky, jelikož stav se neustále mění a co platí dnes, nemusí platit zítra.

Naše provozovna zůstává v otevírací době otevřena pro veřejnost i po dobu státem vyhlášené karantény.

Prosíme Vás, vstupujte do provozovny s rouškou, a pokud možno po jednom, z důvodu malého prostoru.

Provozovnu pravidelně dezinfikujeme, abychom předešli možné nákaze koronavirem.

Velice děkujeme za Vaši přízeň, ohleduplnost a pochopení.

Přejeme Vám hodně zdraví 

  1. Úvodní stránka
  2. INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY
  3. Mimosoudní řešení sporů
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

 

 

Urovnání sporu mimosoudní cestou mezi obchodníkem a spotřebitelem

 

Na základě novelizace zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, se stala s účinností od 1.2.2016 Česká obchodní inspekce (ČOI) subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.


V mimosoudním řešení sporů (ARD - Alternative Dispute Resolution ) jsou řešeny spory, které vznikají z kupních smluv, nebo smluv o poskytování služeb, kde na jedné straně stojí podnikatel a na druhé straně spotřebitel.


ČOI nemá pravomoce, které by jí umožňovaly spor autoritativně rozhodovat či stranám ukládat povinnosti, její činnost by měla však vést ke vzájemné dohodě stran a smírnému urovnání sporu na základě vzájemné komunikace prostřednictvím oddělení ADR.


Řízení není zpoplatněno.


Návrh na řešení sporu může podat pouze spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy poprvé kontaktoval obchodníka za účelem řešení sporu.

 

V případě sporu, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne obchodník spotřebiteli informace také v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.


Pokud spotřebitel doloží, že se mu spor nepodařilo vyřešit přímo a návrh není ze strany oddělení ARD zamítnut, zahájí se mimosoudní řešení sporu, které musí být ukončeno do 90 dnů od jeho zahájení. U zvlášť složitých sporů může být lhůta prodloužena o dalších 90 dnů.


Nedojde-li během této doby k uzavření písemné dohody mezi stranami sporu či k jednostrannému prohlášení spotřebitele o ukončení účasti na řešení sporu, řešení bude ukončeno a obě strany o tom budou vyrozuměny.



Strany sporu:

  • nemusí být zastoupeny právním zástupcem,

  • mohou využít nezávislé poradenství nebo zastupování či pomoc třetí osoby,

  • mají právo vyjadřovat k věci svůj názor,

  • mohou nahlížet do dokumentace vztahující se k projednávanému sporu, pořizovat si kopie nebo opisy tvrzení, důkazů, dokumentů a skutečností předložených druhou stranou a vyjádřit se k nim,

  • budou informovány v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat o ukončení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a o skutečnostech, které vedly k ukončení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu,

  • samy za sebe nesou své náklady řízení,

  • pouze spotřebitel může ukončit účast v mimosoudním řešení spotřebitelského sporu v kterékoli fázi.



Zahájením mimosoudního řešení spotřebitelského sporu není dotčeno právo stran sporu domáhat se ochrany svých práv a oprávněných zájmů soudní cestou.




Mimosoudní řešení sporů

Česká obchodní inspekce

se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2

IČ: 00020869

internetová adresa: http://www.coi.cz

 

On-line podání podnětu k mimosoudnímu řešení umožňuje také platforma zřízená Evropskou komisí na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Z našeho blogu

Transportní vozík IDEAL - recenze
Transportní vozík IDEAL - recenze
Reálné zkušenosti zákazníků s transportním vozíkem IDEAL číst celé
Odsávačky mateřského mléka
Odsávačky mateřského mléka
Odsávání mateřského mléka a způsob jeho skladování číst celé
Bruxismus, bruxománie
Bruxismus, bruxománie
Lze se zbavit nočního skřípání zubů nebo silného zatínání zubů během dne? číst celé
Tělesná teplota a způsoby jejího měření
Tělesná teplota a způsoby jejího měření
Měření tělesné teploty se správným teploměrem je snadné :) číst celé
Proč nakoupit u nás
  • Jsme spolehliví a naší snahou je odeslat zboží co nejrychleji.
  • Nezasíláme žádná reklamní a obchodní sdělení na Váš e-mail, či telefon.
  • Internetový obchod provozujeme od roku 2013.
  • Jsme malá firma, vážíme si každého zákazníka.
  • Vaše spokojenost je i naší spokojeností.
Naše provozovna k osobnímu odběru objednaného zboží

Markušova 1634/6

149 00, Praha 11

Provozovna PROMEDIJEK s.r.o.

Kontakt
Logo
jekshop.cz
PROMEDIJEK s.r.o.
© PROMEDIJEK s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.