S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

arr3DOPRAVA ZDARMAPři nákupu v hodnotě nad 3000,- Kč Vám nebude účtováno dopravné po celé ČR a to včetně...

KONTAKT

Zdravotnické potřeby
tel: 734 728 114, 222 969 179
info(a)jekshop.cz
PROVOZNÍ DOBA PO - ČT 8:00-17:00, PÁ 8:00-13:00
Neprovozujeme kamenný obchod

VÝHODNÁ CENA

Naše cena 1 890,00 Kč
DOSTUPNÉ
Naše cena 6 770,00 Kč
DOSTUPNÉ
Naše cena 1 490,00 Kč
DOSTUPNÉ

S DOPRAVOU ZDARMA


» JAK REKLAMOVAT

Postup při uplatnění reklamace – stručný návod

 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád, který je nedílnou součástí obchodních podmínek.

  • Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a svá práva z vadného plnění je nutno uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co zjistíte, že na zboží je vada.

  • Práva z vadného plnění můžete uplatnit na naší korespondenční adrese, nebo přímo v autorizovaném servisu.

  • Za situace, kdy je potřeba zboží na naši adresu nebo servisnímu středisku zaslat, dbejte na to, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označte zásilku příslušnými symboly.

  • Zásilka dále musí obsahovat řádně vyplněný reklamační protokol a originál záručního listu, byl-li součástí zásilky. Pokud záruční list součástí zásilky nebyl, postačí přiložit kopii dokladu o zaplacení (faktury). Reklamační protokol je ke stažení zde na našich stránkách.

  • Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy od Vás obdržíme reklamované zboží.

  • O průběhu reklamace Vás budeme informovat do tří pracovních dnů.

  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude dohodnuta lhůta delší.

  • Po řádném vyřízení reklamace budete vyzváni k převzetí opraveného zboží, nebo Vám bude zasláno na Vaši adresu.

  • V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny Vám bude příslušná platba vrácena převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti.

  • Bude-li reklamace uznána za oprávněnou, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.

  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Toto je pouze stručný popis postupu při uplatňování práva z vadného plnění, ucelené informace naleznete v reklamačním řádu.

 

Reklamované zboží spolu s dokumenty nám zašlete na adresu:

PROMEDIJEK s.r.o.

Hněvkovského 1377/4

149 00, Praha 4

 

Dokumenty, které je nutno doložit k reklamovanému produktu:

  • Vyplněný reklamační protokol

  • Kopie dokladu o zaplacení zboží ( faktura)

  • Originál záručního listu (pokud byl součástí zakoupeného výrobku)

 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

V případě reklamace vyplňte a vytiskněte zde přiložený protokol, který zašlete na korespondenční adresu spolu s reklamovaným produktem a dalšími dokumenty, nezbytnými k provedení reklamace.

Reklamační protokol