Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
14.07.2019
Nově otevřena naše vzorková prodejna k osobnímu převzetí objednaného zboží
Naše provozovna k osobnímu odběru, vzorková prodejna Objednané zboží na našem e-shopu si můžete bez poplatku vyzvednout v naší prov... číst celé
19.09.2018
Nákup ze dvou e-shopů za jednu cenu dopravného
  Vážení zákazníci, pokud provedete u nás nákup a současně provedete nákup na našem druhém eshopu Oblíbená kosmetika, sloučíme Vám zásilky do jedné ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Postup při uplatnění reklamace – stručný návod

 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

 

Práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád, který je nedílnou součástí obchodních podmínek.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a svá práva z vadného plnění je nutno uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co zjistíte, že na zboží je vada.

• Práva z vadného plnění uplatněte na naší korespondenční adrese. Prosíme Vás však, abyste nás před doručováním vadného zboží o tom informovali e-mailem nebo telefonicky.

• Za situace, kdy je potřeba zboží na naši adresu nebo servisnímu středisku zaslat, dbejte na to, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označte zásilku příslušnými symboly.

• Zásilka by měla obsahovat řádně vyplněný reklamační protokol, nebo jakýkoliv záznam popisující vadu a originál záručního listu, byl-li součástí zásilky. Pokud záruční list součástí zásilky nebyl, postačí přiložit kopii dokladu o zaplacení (faktury). Reklamační protokol je ke stažení zde na našich stránkách.

• O průběhu reklamace Vás budeme informovat do tří pracovních dnů.

• Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude dohodnuta lhůta delší. Tato lhůta začíná běžet od okamžiku uplatnění reklamace u nás.

• Po řádném vyřízení reklamace budete vyzváni k převzetí opraveného zboží, nebo Vám bude zasláno na Vaši adresu.

• V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny Vám bude příslušná platba vrácena převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti.

• Bude-li reklamace uznána za oprávněnou, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.

• K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

Toto je pouze stručný popis postupu při uplatňování práva z vadného plnění, ucelené informace naleznete v reklamačním řádu.

 

 

Reklamované zboží spolu s dokumenty nám zašlete na adresu:

PROMEDIJEK s.r.o.

Hněvkovského 1377/4

149 00, Praha 4

 

DOKUMENTY, KTERÉ JE VHODNÉ DOLOŽIT K REKLAMOVANÉMU PRODUKTU:

 

• Vyplněný reklamační protokol (níže zde na stránce ke stažení), nebo jakýkoliv záznam popisující dostatečně vadu zboží.

• Kopie dokladu o zaplacení zboží ( faktura)

• Originál záručního listu (pokud byl součástí zakoupeného výrobku)

 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

V případě reklamace jsme pro Vás připravili k vytisknutí a vyplnění zde přiložený protokol, který zašlete na korespondenční adresu spolu s reklamovaným produktem a dalšími dokumenty k provedení reklamace.

Reklamační protokol

Z našeho blogu

Transportní vozík IDEAL - recenze
20.07.2018 Články, rady
Transportní vozík IDEAL - recenze
Reálná zkušenost zákaznice s transportním vozíkem IDEAL číst celé
Odsávačky mateřského mléka
11.06.2017 Články, rady
Odsávačky mateřského mléka
Odsávání mateřského mléka a způsob jeho skladování číst celé
Bruxismus, bruxománie
23.03.2014 Články, rady
Bruxismus, bruxománie
Lze se zbavit nočního skřípání zubů nebo silného zatínání zubů během dne? číst celé
Tělesná teplota a způsoby jejího měření
08.06.2013 Články, rady
Tělesná teplota a způsoby jejího měření
Měření tělesné teploty se správným teploměrem je snadné :) číst celé
Proč nakoupit u nás
  • Jsme spolehliví a naší snahou je odeslat zboží co nejrychleji.
  • Na Vaše dotazy vždy odpovídáme.
  • Nezasíláme žádná reklamní a obchodní sdělení na Váš e-mail, či telefon.
  • Jsme malá firma, vážíme si každého zákazníka.
  • Vaše spokojenost je i naší spokojeností.
Naše provozovna k osobnímu odběru objednaného zboží

Markušova 1634/6

Praha 11

Pondělí -------- 17:30 - 19:30
Úterý9:00 - 11:0014:30 - 18:00
Středa9:00 - 11:0014:30 - 18:00
Čtvrtek9:00 - 11:0014:30 - 18:00
PátekZAVŘENO 

Více informací kde nás najdete

Kontakt
Logo
jekshop.cz
PROMEDIJEK s.r.o.
© PROMEDIJEK s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.