Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu a analytické účely využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

Nákup ze dvou eshopů

   za jedno poštovné

 

DOZVĚDĚT SE VÍCE 

 

 

ZLEVNĚNÉ ZBOŽÍ

Naše cena 2 499,00 Kč
Naše cena 3 190,00 Kč

ROZBALENÉ ZBOŽÍ


INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY » Jak reklamovat

Postup při uplatnění reklamace – stručný návod

 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

 

Práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád, který je nedílnou součástí obchodních podmínek.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a svá práva z vadného plnění je nutno uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co zjistíte, že na zboží je vada.

• Práva z vadného plnění uplatněte na naší korespondenční adrese. Prosíme Vás však, abyste nás před doručováním vadného zboží o tom informovali e-mailem nebo telefonicky.

• Za situace, kdy je potřeba zboží na naši adresu nebo servisnímu středisku zaslat, dbejte na to, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označte zásilku příslušnými symboly.

• Zásilka by měla obsahovat řádně vyplněný reklamační protokol, nebo jakýkoliv záznam popisující vadu a originál záručního listu, byl-li součástí zásilky. Pokud záruční list součástí zásilky nebyl, postačí přiložit kopii dokladu o zaplacení (faktury). Reklamační protokol je ke stažení zde na našich stránkách.

• O průběhu reklamace Vás budeme informovat do tří pracovních dnů.

• Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude dohodnuta lhůta delší. Tato lhůta začíná běžet od okamžiku uplatnění reklamace u nás.

• Po řádném vyřízení reklamace budete vyzváni k převzetí opraveného zboží, nebo Vám bude zasláno na Vaši adresu.

• V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny Vám bude příslušná platba vrácena převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti.

• Bude-li reklamace uznána za oprávněnou, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.

• K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

Toto je pouze stručný popis postupu při uplatňování práva z vadného plnění, ucelené informace naleznete v reklamačním řádu.

 

 

Reklamované zboží spolu s dokumenty nám zašlete na adresu:

PROMEDIJEK s.r.o.

Hněvkovského 1377/4

149 00, Praha 4

 

DOKUMENTY, KTERÉ JE VHODNÉ DOLOŽIT K REKLAMOVANÉMU PRODUKTU:

 

• Vyplněný reklamační protokol (níže zde na stránce ke stažení), nebo jakýkoliv záznam popisující dostatečně vadu zboží.

• Kopie dokladu o zaplacení zboží ( faktura)

• Originál záručního listu (pokud byl součástí zakoupeného výrobku)

 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

V případě reklamace jsme pro Vás připravili k vytisknutí a vyplnění zde přiložený protokol, který zašlete na korespondenční adresu spolu s reklamovaným produktem a dalšími dokumenty k provedení reklamace.

Reklamační protokol