S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

arr3DOPRAVA ZDARMAPři nákupu v hodnotě nad 3000,- Kč Vám nebude účtováno dopravné po celé ČR a to včetně...

KONTAKT

Zdravotnické potřeby
tel: 734 728 114, 222 969 179
info(a)jekshop.cz
PROVOZNÍ DOBA PO - ČT 8:00-17:00, PÁ 8:00-13:00
Neprovozujeme kamenný obchod

VÝHODNÁ CENA

Naše cena 1 499,00 Kč
DOSTUPNÉ
Naše cena 1 290,00 Kč
DOSTUPNÉ
Naše cena 145,00 Kč
DOSTUPNÉ

S DOPRAVOU ZDARMA

Naše cena 3 190,00 Kč
DOSTUPNÉ
Naše cena 3 270,00 Kč
DOSTUPNÉ


MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Urovnání sporu mimosoudní cestou mezi obchodníkem a spotřebitelem

 

Na základě novelizace zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, se stala s účinností

od 1.2.2016 Česká obchodní inspekce (ČOI) subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.


V mimosoudním řešení sporů (ARD - Alternative Dispute Resolution ) jsou řešeny spory, které vznikají z kupních

smluv, nebo smluv o poskytování služeb, kde na jedné straně stojí podnikatel a na druhé straně spotřebitel.


ČOI nemá pravomoce, které by jí umožňovaly spor autoritativně rozhodovat či stranám ukládat povinnosti, její

činnost by měla vést ke vzájemné dohodě stran a smírnému urovnání sporu na základě vzájemné komunikace

prostřednictvím oddělení ADR.


Řízení není zpoplatněno.


Návrh na řešení sporu může podat pouze spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy poprvé kontaktoval

obchodníka za účelem řešení sporu.

V případě sporu, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne obchodník spotřebiteli informace

také v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.


Pokud spotřebitel doloží, že se mu spor nepodařilo vyřešit přímo a návrh není ze strany oddělení ARD zamítnut,

zahájí se mimosoudní řešení sporu, které musí být ukončeno do 90 dnů od jeho zahájení. U zvlášť složitých

sporů může být lhůta prodloužena o dalších 90 dnů.


Nedojde-li během této doby k uzavření písemné dohody mezi stranami sporu či k jednostrannému prohlášení

spotřebitele o ukončení účasti na řešení sporu, řešení bude ukončeno a obě strany o tom budou vyrozuměny.


Strany sporu:

- nemusí být zastoupeny právním zástupcem,

- mohou využít nezávislé poradenství nebo zastupování či pomoc třetí osoby,

- mají právo vyjadřovat k věci svůj názor,

- mohou nahlížet do dokumentace vztahující se k projednávanému sporu, pořizovat si kopie nebo opisy tvrzení,

důkazů, dokumentů a skutečností předložených druhou stranou a vyjádřit se k nim,

- budou informovány v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat o ukončení mimosoudního řešení

spotřebitelského sporu a o skutečnostech, které vedly k ukončení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu,

- samy za sebe nesou své náklady řízení,

- pouze spotřebitel může ukončit účast v mimosoudním řešení spotřebitelského sporu v kterékoli fázi.





Zahájením mimosoudního řešení spotřebitelského sporu není dotčeno právo stran sporu domáhat se ochrany

svých práv a oprávněných zájmů soudní cestou.




Mimosoudní řešení sporů

Česká obchodní inspekce

se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2

IČ: 00020869

internetová adresa: http://www.coi.cz

 

On-line podání podnětu k mimosoudnímu řešení umožňuje také platforma zřízená Evropskou komisí na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.